Nu prea-l inghit pe Vosganian… si gatul meu are si alte gusturi „alese”…

L-am intalnit pe Vosganian acum cateva saptamani la club. Nu cred ca mai e o surpriza printre prieteni ca n-am fost prea incantat. Departe de-a fi vreun prost sau fraier, tehnicitatea discursului m-a… bulversat. Si spun discurs pentru ca avem reprezentanti dotati masiv in ale logoreei printre noi si care n-au apucat nici sa se intrebe unde-i iesirea ( 🙂 – rog cu respect, nu trageti, fratilor!).

Folositor indubitabil daca la seminar trebuie sa prezinti statistici, realizari marete sau comparatii, cantitativ vorbind, de „porc” intre mandatul sau si al urmasilor intru finantele natiunii. Dar prea putin indestulator pentru mine, un mare fomist de fineturi gatite… mai personal. Si sunt si mare… si, dupa rotunjoara burtica, sigur fomist!

Din principiu, nimic altceva, gunoierului refuz sa-i dau o spaga cand imi plange la usa de mila unui coleg fulgerator imbolnavit de galci. Tot din principiu, nu altceva, refuz sa-nghit prajeli portocalii cu iz de hazna refulata despre colaborationism in cazul Vosganian.

Pe scurt si pe intelesul pierdutilor in admirarea copacilor de la Cotroceni:

1. io ma lupt, ma zbat, muncesc si sunt la doar un pas de o numire importanta, de o lovitura de cariera cu parfum european

2. io nu sunt vopsit portocaliu, nici nu venerez pietrisul inghesuit in talpa olimpianului lider

3. vadit deranjat, dar conjunctural aparator, imi pune Zeus de-o campanie de presa bogat condimentata cu invective si adjective demne de un racolat si turnator cum ma declara

4. io, in naivitatea mea, dau instrumentul folosit de Zeus in judecata, adica ma pun cu presa utilizand justitia din Romania

5. io aduc dovezi, martori si certificate de pe oriunde conteaza si care dovedesc minciuna portocalie

6. io, in ciuda realegerii liderului nepereche, insist in nimicnicia mea sa nu le multumesc pentru „complimentul” facut si nu-mi asum „onoarea de a fi catalogat drept spion si securist

7. io, concluzionand aproape logic, PIERD

Si iata cum, in sapte pasi dumnezeiesti, imi da prea-damboviteana noastra guvernare ocazia sa degust scarbavnicul eject. Ca am un gat sensibil care refuza sa inghita, am mai spus. Dar revoltat isterizate mi s-au rasculat si corzile vocale si au refuzat apoteotic SA TACA!!!

Puteti semna AICI petitia online În apărarea lui Varujan Vosganian

3 responses to “Nu prea-l inghit pe Vosganian… si gatul meu are si alte gusturi „alese”…

  1. Pingback: Tweets that mention Nu prea-l inghit pe Vosganian… si gatul meu are si alte gusturi “alese”… « EPISTOLEpentruZEUS -- Topsy.com

  2. Nu pricep ce spui.
    A fost sau n-a fost?
    Este sau nu este?
    Va fi sau nu va fi?
    Colabo, finanţist, ministru?
    E OK sau nu?!
    Ca să ştiu ce fac.
    Azi, vorbesc…
    Vin sau nu, aceasta-i întrebarea…

Lasă un comentariu