Eu dau, tu dai, noi dam… guvernul da ceva?

Eu dau, tu dai, noi dam… guvernul da ceva? Pai, sigur ca da! Doar d-aia e… guvern: sa ne dea! Ce sa ne dea? Asta e alta poveste…

Si pentru ca EI dau altora, dar uita ca au oameni in aceeasi situatie si in propria ograda, au venit mogulii atat de huliti de Zeus sa-si ajute semenii loviti de prapadul apelor involburate. Eu nu am decat un singur comentariu: decat Zeus care ciuruie, mai bine mogul care doneaza! Si decat roman cu Q7 si vuitoane, mai bine pensionar cu pensie micsorata, dar bun-simt marit!

Iata povestea unui batran, el insusi sinistrat acum cativa ani, care si-a donat pensia sinistratilor din Moldova. Romani, nu uitati sa fiti oameni!

Acum doi ani o viitura
Mi-a smuls ce-aveam in batatura.
Cand eu n-aveam nici ce manca
Inger venit-a-’n curtea mea
Un romanas din Mehedinti
Miop si singur la parinti.
Din bursa lui mi-a luat ciment,
Desi era un biet student.
A mai adus vreo doi baieti
Si-am ridicat patru pereti…

Cum as putea sa nu dau eu
Putin din prea putinul meu?
De nu dai tu, de nu dau eu,
Lor nu le da nici Dumnezeu!
3 responses to “Eu dau, tu dai, noi dam… guvernul da ceva?

  1. Pingback: Tweets that mention Eu dau, tu dai, noi dam… guvernul da ceva? « EPISTOLEpentruZEUS -- Topsy.com

  2. Pingback: Daca Basescu ar fi fost primul si singurul presedinte al Romaniei dupa Revolutie « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

