… am avut o vecina cu parul de foc… dar Madalina azi ne-a spus adio!

M-am trezit… imi beau cafeaua… tot acasa, tot in Otopeni… deschid televizorul… si aflu ca am avut o vecina cu parul de foc… dar nu mai am… ca astazi ar fi implinit 43 de ani… dar nu ne va mai invita la petrecere… ci la priveghi…

Invidiosii spun ca era prea plina de ea, de frumusetea ei si ca ura ideea de a imbatrani, nu suporta ca lumea sa si-o aminteasca altfel decat tanara, slaba si superba. Gurile rele spun ca nu e prima oara cand incearca sa plece din aceasta lume in ultimele luni. Colegii spun ca fericirea de a fi mama nu ar fi trebuit sa lase loc unui astfel de gest. Vecinii speculeaza ca oboseala de care se plangea in ultima vreme era de fapt cancer si se albea toata numai la gandul tratamentelor sau chimio-terapiei. Prietenii nu cred in varianta sinuciderii: poate accident, poate…

Dincolo de toate, dincolo de faptele si actele vietii, dincolo de orice… ramane fata cu parul de foc, fata draga… ramane muzica, vocea…

3 responses to “… am avut o vecina cu parul de foc… dar Madalina azi ne-a spus adio!

  1. Pingback: Varujan Vosganian trage un semnal de alarma « Hai ca se poate!

  2. Imi pare foarte rau de Madalina Manole. Avea o voce superba si era o femeie extrem de frumoasa.
    Noi, oamenii, nu mai avem dreptul sa o judecam acum. A plecat spre o judecata mai inalta. Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca in pace!

  3. Eu primisem mail de dimineata. Am crezut ca e un spam, o gluma proasta – pentru ca sunt multi in stare de asa ceva. Sau un articol cu titlu exagerat, pentru ca presa se joaca mult cu asa ceva.

    Tare mi-as fi dorit sa fie joaca stupida a vreunui jurnalist…

Lasă un răspuns

