Catalin Voicu se roaga din puscarie sa iasa iar Emil Constantinescu presedinte!

Dupa trei saptamani de absenta (din motive justificate, parol), m-a lovit inspiratia. Nu ca n-as fi gasit nimic de comentat in timpul asta. Nu va faceti iluzii, traiesc in tara in care ZILNIC guvernantii au grija sa imi ofere un subiect care imi face greata, dar si cel putin un subiect care imi da… lamaie. Ca doar cu asta se trateaza greata, nu?

Inspiratia mea vine de la domnul fost-presedinte Emil Constantinescu care m-a uluit ieri declarand sus si tare, pe post, in direct, cu martori (adica oficial, intelegeti?) ca, din corectitudine politica fata de partenerii de guvernare de la acel moment, s-a opus arestarii lui Zeus in cadrul dosarului „Flota”. Daca nu pricepeti bine, repet: nu a vrut sa faca show mediatic, nu a vrut sa fie luat cu catuse, nu a vrut sa supere PD-ul, nu a vrut sa deranjeze integrarea..

Gata! Imi vopsesc nevasta blonda… Ca si daca nu e, ce mai conteaza? Ca nici Constantinescu nu parea blond… si totusi…

Sa mai intreb ce treaba avea presedintele cu mersul unei anchete penale? Sa mai intreb daca prietenii si colegii de partid ai unui om decid vinovatia sau nevinovatia lui? Ce rost mai are? M-am luminat si inteleg in sfarsit ca, pe langa alte rele si pacate, sigur Catalin Voicu are o mare vina: nu a invatat la gradinita sa se imprieteneasca cu cine trebuie. Sunt sigur ca mamica o sa-l traga de urechi cat de curand.

Morala militantilor de dreapta:

PE CINE NU LASI SA MOARA, NU TE LASA SA TRAIESTI!

4 responses to “Catalin Voicu se roaga din puscarie sa iasa iar Emil Constantinescu presedinte!

  1. Stimate coleg de blog, cu regret și amiciție sinceră vă atrag atenția că ați înțeles fragmentar ce spunea ieri dl Constantinescu: anume, D-sa s-a opus să se facă un show din invitarea dlui Băsescu la Parchet (unde oricum s-a dus cînd a fost invitat). Cercetările în dosarul Flota au continuat, cu excepția anilor 2001/2003, cînd au fost întrerupte de procurori ca să protejeze pe membrii PSD, în frunte cu dl. Șpagă (vezi stenogramele PSD, intervenția dnei ministru Stănoiu). Nu e vorba așadar de vreo grațiere din partea dlui Constantinescu, ci doar de blocarea unui spectacol politic care nu era de dorit.

    • Stimata doamna,
      Am inteles foarte bine ca la show-ul mediatic se referea dl. Constantinescu. De unde si morala de la final! Exact la asta ma refeream. In „mentalul colectiv” va ramane mereu imaginea lui Voicu arestat, indiferent de rezultatul din justitie. Nu cred ca Voicu va indrazni sa se viseze vreodata presedinte dupa asta.
      Dar protejarea lui Basescu sau a respectivei aliante de guvernare de spectacol, i-a permis acestuia nu doar sa se viseze, ci chiar sa devina presedinte. Era bine sa-l protejam cand era de partea noastra, dar acum nu ne convine pentru ca nu-l mai putem da jos? Daca coalitia D.A. a fost deturnata prin schimbarea candidatului din Stolojan in Basescu, m-as fi asteptat sa se retraga PNL-ul atunci, inainte de alegeri. Sau macar sa renegocieze.

  2. Ei da, am citit și sunt de acord.

    P.S. Am o problemă la blog. Nu îmi aduce ultimele titluri ?! S’o fi puturoșit ?

Lasă un comentariu