Sunt blogger violet si dorm pe canapea. Numai tu ma poti ajuta: Zeus, pensioneaza-te!

Acum cateva saptamani, intr-un mesaj adresat dnei. Anca Florea ceream un mic ajutor de bagare in seama cu nevasta. Deoarece situatia inca nu s-a remediat, extind rugamintile mele catre toti oamenii cu inima buna care pot simpatiza cu situatia mea de exilat in sufragerie.

Va rog, va implor, ajutati-ma! Aceasta este povestea mea:
Acum cinci ani l-am votat pe Basescu din convingere. Voiam sa scap (ziceam eu!) de comunisti. Nevasta-mea, de stanga din mama-n fiica, voia sa ma incuie in casa doar-doar sa nu ma vada votandu-l pe „chelu’ caruia nimeni nu i-a explicat ca este blonda” (asa il alinta ea). Dar eu, nimic…
Dupa primii doi ani de mandat, m-am dat singur cu capul de pereti, iar dupa inca vreo trei ani de frustrari, am decis sa tip si eu cat ma tine gura.  Am scris cu pix rosu primit pe strada de la Geoana, am purtat o sapca galbena de la PNL, m-am certat cu toti vecinii ca urla televizorul toata noaptea pe Antene, mi-am facut prietenii dusmani…, dar nevasta nu m-a mai trimis sa dorm pe canapea!
A venit ziua cea mare si am mers iar la vot. De doua ori. Degeaba!
ACUM DORM DIN NOU PE CANAPEA.
Si are dreptate, biata muiere: „Ai vazut? Greu a fost sa va prosteasca sa il puneti acolo, acum sa va vad cum il mai dati jos!”, imi zice. Asa ca tac si accept sa o razbune arcurile care-mi intra in coaste noapte de noapte. De patru luni…
Of, Doamne, si-avem un pat atat de confortabil…
Am hotarat sa iau atitudine, m-am bagat pe goagal, am intrat pe site-uri, am buchisit un blog, dar sunt nou in lumea asta a internetului si mi se pare ca nimeni nu ma aude. Tot la metoda veche am revenit. Asa am ajuns sa va deranjez cu o rugaminte. Nu am bani pentru o dedicatie, dar pot sa sper la un mesaj?

Ti-o jur, ti-o spun, iubita mea:
Nu mai votez lichele mov!
Dar, pana cand vor disparea,
Te rog, primeste-ma-n alcov!

Pe delicata si talentata mea facatoare de tiramisu o gasiti aici. Pot spera la ajutorul vostru cu un mesaj in care sa-i explicati ca eu incerc, ca ma aud si altii, dar trebuie sa mai aiba un pic de rabdare pentru a vedea rezultatele?

Post scriptum special pentru ZEUS: daca m-ai iubit vreodata cu adevarat, cum spui tu ca iubesti toti romanii, ajuta-ma acum. Pensioneaza-te!

9 responses to “Sunt blogger violet si dorm pe canapea. Numai tu ma poti ajuta: Zeus, pensioneaza-te!

  1. Pingback: Bute si mentalitatea de invingator « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Sigur ca domnul Antonescu are dreptate « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Circul se vede, unde este painea? « Hai ca se poate!

  4. Blogere violet, nu stiu cum se face, dar la fel am patit si eu.Doar ca eu si barbatul meu dormim pe canapea.La fel i s-a intamplat si lui.
    Din fericire, ii place sa se uite la meciuri cand vine seara de la serviciu (bine ca-l mai are), iar eu ma refugiez la calculator.

  5. Pingback: Guvernul înfiinţează Fondul Român de Investiţii « Supravietuitor's Blog

  6. Pingback: S’il vous plait messieurs sau cum este denigrat poporul roman « Hai ca se poate!

  7. Pingback: O constitutie dupa chipul si asemanarea lui Basescu « Hai ca se poate!

  8. În principiu căderea este ajutată de gravitaţie… Întrebarea este cine gravitează pe cine?

  9. Ce naiba! „22 de milioane” de români nu putem să le venim de hac? Dupa 20 de ani de libertate n-am învăţat că noi îi „facem” pe ei şi nu invers? HAI CĂ SE POATE!

Lasă un răspuns

