Pacat ca:

– o echipa care se doreste asa de valoroasa precum Chelsea, a tras de timp pret de 10 minute;
– arbitrii francezi vad doar intr-o singura directie;
– Reghecampf nu a vazut pe „Mana-moarta Cristi Tanase” inca din prima repriza;
– arbitrul prelungeste cu doar 3 minute!!!, un meci care numai in repriza a-II-a a avut intreruperi de peste 7 minute;
– nu am avut mai mult tupeu si ne-au tremurat budigaii in repriza secunda;
– am pierdut un meci pe care daca am fi jucat un pic mai atent, l-am fi castigat!!!
– superba galerie care a incurajat echipa Steaua pe toata durata partidei, de multe ori fiind chiar peste cea a lui Chelsea, nu a avut decat un motiv de bucurie – golul lui Chiriches de la sfarsitul primei reprize.
Pacat!

Si cu toate astea: Steaua, capul sus si ochii catre campionat. Ai fost invinsa de castigatoarea en-titre a UEFA Champions League!
Felicitari, echipei Chelsea! Succes in sferturi!
Fotbalul este un joc superb, un joc cu invingatori si invinsi, cu bune si rele, dar peste toate astea este un FENOMEN!chelsea-steaua 2

One response to “Pacat ca:

  1. M-am uitat la meci cu inima strinsa, spunindu-mi ca daca luam gol in primele 10-15 minute s-a terminat totul. Mai ales daca luam un gol simplu din faza fixa… In minutul 20 am inceput sa sper, cind a dat gol Mata am continuat sa sper. Cind a dat gol Chiriches am crezut ca nimic nu se mai poate schimba si ca suntem calificati.
    Pacat ca scenariul de care ma temeam si facut aparitia in ultimele 45 de minute… Din clipa in care a dat gol Terry, era clar ca am pierdut. 😦 Se vedea pe jucatori.

Lasă un răspuns

