KM 0.0075 al democratiei!

 
Bârlad
Populaţie: circa 70000 de locuitori
4000 de oameni protestează in stradă împotriva gazelor de şist
Adică aproximativ 6% din populaţia oraşului!
Bucureşti
Populaţie: circa 2000000 de locuitori
150 de oameni protesteaza împotriva gazelor de şist
Adică aproximativ 0.0075% din populaţia oraşului!
Dacă aplicăm procentul de 0.0075% la numărul de locuitori ai Bârladului, am fi avut un protest format din 5.25 persoane.
Dacă aplicăm procentul de 6% la numărul de locuitori ai Bucureştiului, am fi putut avea un protest de aproximativ 120.000 persoane.
Tot cam 150 de persoane sunt şi la Fântâni!
La borna KM 0 se respecta procentajul nefast. Este de fapt KM 0.0075!
Si bineînţeles (nu putem să ne dezicem! :() ACEIAŞI 0.0075%!
4 responses to “KM 0.0075 al democratiei!

  1. O sa scriu si eu maine despre asta …. nu stiu ce se intampla cu bucurestenii … eu nu am mai ajuns la Piata … am prolmeme mari si cu mama acum … nu doar cu tata … nu mi-am imaginat niciodata ca o sa fie asa de greu
    aveti grija de voi!

  2. Pingback: Exploatarea gazelor de sist din zona Barlad si din Dobrogea – Solicitam Ministerului Economiei si Guvernului sa faca public contractul de concesionare a perimetrelor de exploatare a gazelor de sist din zona Barlad si din Dobrogea – Cerem autor

  3. Pingback: Exploatarea gazelor de sist din zona Barlad si din Dobrogea – Solicitam Ministerului Economiei si Guvernului sa faca public contractul de concesionare a perimetrelor de exploatare a gazelor de sist din zona Barlad si din Dobrogea – Cerem autor

  4. Buna ziua,

    Am adaugat un link, o poza si o descriere catre blog-ul dvs la noi pe site. Daca nu va place poza sau descrierea va rugam sa ne scrieti. Va rugam sa adaugati la blogul dvs un link catre noi, catre : http://bloguri-liberale.com.

    Cu stima,
    Echipa Bloguri Liberale

Lasă un răspuns

