Ţigareta electronică originală Sailebao

Daca prietenii mei Anca si Paul s-au hotarat sa se lase de fumat, Theodora are deja 3 saptamani de cand nu mai fumeaza. Cred ca este momentul prielnic sa renunt si eu… ca sa nu raman singurul fumator din grup.

Asa ca de maine trec si eu pe tigara electronica.

Stiu de la ei ca doar tigarile electronice de calitate te pot ajuta cu adevarat sa renunti la fumat. Am aflat ca in online exista site-uri care cica ofera o tigara electronica mai ieftina, dar care, in afara de a fi putin mai ieftina, nu este decat o mare dezamagire. Multi dintre cei care au folosit-o s-au intors dupa o perioada de timp la tigara clasica.

O sa folosesc si eu tigareta electronica originala Sailebao, dispozitiv cu care pot sa renunt definitiv la fumat. Mai multe informaţii la tigara electronica.

Lasă un răspuns

