Angajam ciripitori cantonati vremelnic la frontiera…

Angajam ciripitori cantonati vremelnic la frontiera…
Angajam papagali specie rara avis pentru stagiu scurt la obiectiv frontalier. Precizam: conditii de lucru deosebite, stresul garantat, ture abundente, mobilier si renovari periodice, echipament de protectie si ascultare asigurat de catre angajator. Doritorii sunt rugati sa se adreseze Ministerului Papagalilor si Internelor – persoana de contact Stenograma CIRIPEL sau email la ciripesc@papagalulderomanica.eu.
11 responses to “Angajam ciripitori cantonati vremelnic la frontiera…

  1. Pingback: Tweets that mention Angajam ciripitori cantonati vremelnic la frontiera… « EPISTOLEpentruZEUS -- Topsy.com

  2. Vremelnic pînă intră DNA-ul pe fir ? 🙂

  3. Pingback: Vamesi romani, nu aveti voie sa va imbogatiti din contrabanda, Basescu nu suporta competitia

  4. Pingback: Luna ianuarie in Oltenita « Popateapa's Blog

  5. Pingback: Ii rog pe vamesii romani sa nu se mai imbogateasca din contrabanda, Basescu nu suporta concurenta « Hai ca se poate!

  6. Pingback: Albă ca Zăpada – varianta cu perversiuni « Un blog cu atitudine

  7. Pingback: Ce vrea sa insemne arestarea vamesilor? « Popateapa's Blog

  8. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  9. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  10. Pingback: Deoarece din luna martie expira perioada in care am avut dreptul la ajutorul de somaj si situatia mea materiala tinde sa ajunga imposibil de suportat fac aceste apeluri catre prietenii si colegii mei din blogosfera: Urgent caut loc de munca si vand teren

  11. Pingback: Luna ianuarie in Oltenita | OLTENITA LIVE

Lasă un răspuns

