Ciuruiesti, dar nu ia foc. Alianta-i cu noroc!

Cine ar fi crezut? Cine s-ar fi gandit ca dreapta, stanga si centrul isi vor da mana?

Sigur, am mai avut dreapta cu stanga, dar stanga respectiva a devenit apoi democrato-liberala si de dreapta (!). Am mai avut si stanga cu dreapta, dar alianta maronie ne-a explodat in fata si au ramas doar portocalele. Apoi am avut alegeri si acolo ne-am furat-o rau. Mai mult, omu’ negru ne-a trimis la tribunal ca altfel nu ne pune prim-ministru. Si nu ne-a pus… 😦 L-a pus pe-al lui! Unde am ajuns vedem cu totii!

Pentru un moment numai, hai sa incercam sa trecem peste varza ideologica si sa gandim logic. Ce mai avem de pierdut? Ce mama dracului altceva am fi putut face?

Mergi pe strada, mergi la treaba, mergi la film, mergi la plimbare si peste tot auzi acelasi lucru: cand o sa uite opozitia de certuri si orgolii si o sa ne scape de astia? In ultima vreme este singura intrebare recurenta pe buzele tuturor celor care NU traiesc bine. Si majoritatea ciuruita NU traieste bine!

De altfel, cam asta se aude zilnic de peste tot: „UNITI-VA SI SCAPATI-NE NAIBII DE ASTIA!”

Pe cine reprezentati, domnilor? Poporul? Daca poporul poate trece peste diferenta ideologica intr-o neaosa fratie cu dracul pana trece puntea, cine suntem noi sa comentam?

Nu vreau nici macar sa ma gandesc ce-ar fi sa nu functioneze. Cu orice risc, trebuie incercat! Pledez insa pentru optimism si va intreb: dar daca merge? Cat mai suntem dispusi sa sacrificam din romani si Romania doar ca sa nu riscam?

P.S. Ha, daca eu nu stiu sa zic bine in proza, va explica Elfy in rime. 🙂 Toti mogulii impreuna

4 responses to “Ciuruiesti, dar nu ia foc. Alianta-i cu noroc!

  1. Doamne ajuta ! Sa fie intr-un bun !:)

  2. Sunt tare nerăbdătoare să văd cît de bun fotograf eşti !

  3. Pingback: Am participat la reuniunea Consiliului National Extraordinar al PSD si la ceremonia de infiintare al Uniunii Social Liberale (USL) « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

