Eminescule, multumeste-te cu ce-ai primit si nu indrazni sa te mai nasti pe-aicea!

Eu sunt un paduche! Eu nu contez! EU NU POT crea ceva maret!

Pe la vreo 28 de ani, viata mi-a trimis o telegrama atentionandu-ma ca nu-s in stare sa fac asta. Putinul meu bun-simt, desi mahnit, m-a tras de maneca si mi-a spus sa nu-mi las bruma de cultura sa nu recunoasca in altul maretia. Iar minima justitie pe care o port in mine instinctiv m-a condamnat sa nu judec pasari pentru ca sunt oameni. Tocmai pentru ca EU NU SUNT!

Iar pe planeta noastra zboara pasari, merg oameni si se tarasc viermi. Toti inzestrati de Creator cu doza lor de intelect. Si toti invata pentru a trai. Fiecare ce vrea, ce poate sau ce-i trebuie. Caci nu suntem nascuti egali.

Dar, vezi mata, nici macar staiful de inteligenta nu se poate construi din simpla suma a cunostintelor acumulate sau a informatiilor memorate. Ce sa mai vorbim de inteligenta adevarata?!?

Fereste-ma, diavole, de intelectualul intransigent care, fara o arma adecvata de contra-atac, dinamiteaza un om pentru a nu-i recunoaste un zbor! Fereste-ma de umilinta de a vedea tot ce respect biciuit de prepotenta lor!

Iar de-as ajunge asa si eu, diavole, mai bine taie-mi tu prealungul nasului!

8 responses to “Eminescule, multumeste-te cu ce-ai primit si nu indrazni sa te mai nasti pe-aicea!

  1. Mi-a plăcut ultima frază…

  2. Pingback: DEUS EX MACHINA « Popateapa's Blog

  3. Pingback: Basescu vrea sa o recompenseze pe Anastase pentru ca a FURAT BINE « Dum spiro, spero

  4. Pingback: Se implinesc 15 ani de la moartea Seniorului « Hai ca se poate!

  5. Pingback: Seful Jandarmeriei Capitalei demis pentru ca nu a intervenit in forta la mitingul politistilor din 24 septembrie « Hai ca se poate!

  6. am aflat recent de blogul tau … e foarte ok o sa il citesc in continuare …am si eu pentru presedintele nostru de 2 lei o poza http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

Lasă un răspuns

