LOVITURA DE STAT …iar voi inca mai stati in casa si injurati in fata televizorului?

De ce am vrut democratie? Pentru ca regimul ceausist nu ne dadea posibilitatea de a ALEGE. Alegeau ei si pentru noi!

De ce nu ne convenea asta? Pentru ca nu ne excita deloc CE alegeau ei pentru noi. Voiam sa avem si noi un cuvant de spus!

Asa ca am vrut democratie. Am vrut sa ne decidem singuri destinul. Am vrut sa avem „VOCE si VOT”. Si uite cum, de cand le-am obtinut, nu contenim sa ne ingropam sansele de a le mentine!

Cum ne-am dat iar cu tesla-n oua? Am ales iar unul care vrea sa decida el pentru noi! Si el si-a mai chemat si cativa prieteni sa-i dea o mana de ajutor.

Cum se numeste fraudarea votului intr-un Parlament? Cum se numeste un presedinte care nu reactioneaza la asta? Cum se numeste regimul care vrea sa dicteze singur, chiar si furand, tot ce prostii trebuie sa execute? Cum se numeste ceea ce face gasca de „iluminati” cu tara asta?

LOVITURA DE STAT

… si-abia ce ne rasfatasem un pic cu democratia, cand iar ne pica bombardeaua… iar voi inca mai stati in casa si injurati in fata televizorului?

5 responses to “LOVITURA DE STAT …iar voi inca mai stati in casa si injurati in fata televizorului?

  1. La ce ora vine boul in Parlament? Trebuia sa mergem sa il huiduim. Dar cine stie prin ce canal intra acolo…

  2. Pai parca ZEVS i-a denumit mai demult pe pensionari „cancerul bugetului de stat”… Si acuma ce ne mai miram ca haitele de executanti umili executa ordinul înrocmai si la timp si-i taie de la radacina pe amarâtii de pensionari…?!

  3. Chiar nu vedeti ca in prezent nu mai functioneaza nimic?Daca maine ne trezim cu o dictatura veritabila?V-a placut ca fosta Miss Romania Roberta Anastase a fost prinsa in Parlament cu mata in sac?

Lasă un răspuns

