Oameni mor, sate o iau la vale, bocii in sfarsit isi fac aparitia pe teren… cica Zeus e in biserica la Cotroceni: se roaga!

Oameni mor, sate o iau la vale, bocii in sfarsit isi fac aparitia pe teren… Intre timp, patruns de negre presimtiri probabil, cica Zeus este in biserica din curte de la Cotroceni: se roaga!

Doamne, tu ma cunosti, sunt eu un nespalat? Doar stii ca fac baie o data la doua duminici si joia cate-un dus. Of, azi e joi… iar era sa uit…

Si dau si zilnic cu parfum! Chiar asa par de jegos? Ce tot dau gaozarii astia intr-una cu „baia de multime, baia de multime”? Si ma mai invita aia din Moldova si la vreun dus ca apa, cica, au din plin. Pai ce, io n-am apa la Cotroceni? Si chiar si-asa, daca as duce lipsa, asa ma stiu ei de prostanac sa nu pot stoarce vreo trei lacrimi pentru Stolo?

Ca mi-ar ajunge de-un spalat…

OFER recompensa motivanta celui care imi poate pune la dispozitie programul exact al vizitelor maritului Zeus din ultimele zile. Bonus exceptional pentru cel care imi poate confirma numarul aparitiilor televizate ale acestuia!

-Sări, vecine, bătătura
Ţi-o inundă viitura!
-Ce zici? Încotro s-apuc?
Pe copii unde să-i duc?
Nu-s destul de ciuruit
Şi somer şi năcăjit?
Parcă-acum şi Dumnezeu
S-a legat de capul meu!
*
Când urlăm dup’-ajutor
Eu şi cu al meu popor,
“Domnii”-acestei Românii
Împart funcţii şi şefii.
Uite-aşa îmi iau răsplată
Pentru votul pe-o găleată!
Bai, suveranilor, campania s-a terminat, toti cu capu’ in rahat!
Lasă un răspuns

