Avem poze si de azi, nu doar de ieri. Si vom avea si maine…

Am fost si ieri, am fost si azi, mergem si maine… Nu numai pentru victimele din 1990… Nu numai ca sa aprindem lumanari…

Astazi au mai venit si tinerii liberali cu o coroana de flori. As fi dus si eu flori, dar Elfy, fiinta pragmatica, a preferat sa tapeteze copacii din Piata universitatii cu afise… ca poate-poate oamenii citesc… ca poate-poate mai gasim cativa dispusi sa riste a iesi in strada… ca poate-poate n-or fi toti romanii asa de multumiti…

Iar eu sunt baiat ascultator, deci… o ascult!


5 responses to “Avem poze si de azi, nu doar de ieri. Si vom avea si maine…

  1. Pingback: Tweets that mention Avem poze si de azi, nu doar de ieri. Si vom avea si maine… « EPISTOLEpentruZEUS -- Topsy.com

  2. Pingback: Pentru ca sunt oameni care mai au puterea sa simta « Alexandru Marin, copilul democrației

  3. Sunt alături de voi cu toată inima…Ar trebui să am domiciliul în Bucureşti!

  4. Ce poftă de…de luat atitudine îmi faceţi!

Lasă un răspuns

