Daca Iliescu nu poate fi golan, golanii pot fi Iliescu? – update

UPDATE Dau un search pe „goagal” despre eveniment si gasesc opinia unui OM pe care il admir si respect. Si cand vine din partea unui artist, parca nu ma mai simt asa „rusinat” si „zdrentuit” de mesajele cu care m-au cadorisit cativa co-nationali. Asa ca pe ei si vorbele lor ii matur de aici. Acum!

………………………………..

Bookfest 2010. Nu se poate rata. Macar si pentru a pieptana rafturile in cautare de „vreo enciclopedie mai noua despre dinozauri”, cum ar zice pustiul meu cel mic.

10 iunie – la nici o ora una de alta, la zece pasi distanta, lansare Ion Iliescu („Dupa 20 de ani”) si Grigore Cartianu (Sfarsitul Ceausestilor”); mult prea savuros pentru a nu face act de prezenta. Iau, asadar, nevasta ne-blonda din dotare, echipata integral in (cum altfel?) violet, iau si una bucata Theodora la pachet si purcedem.

Sigur ca dimensiunile proprii mi-au atras initial zambetele discrete ale „baietilor” mai mult sau mai putin in civil, convinsi ca impartim aceiasi sefi. Dar si privirile mai putin binevoitoare ale „noilor golani” prezenti la lansarea cartii DOMNULUI Ion Iliescu.

Nu vreau sa comit pacatul presei prezente la eveniment si sa comentez incidentul provocat de un astfel declarat adept al dreptei extreme romanesti si viteaz infierator al DOMNULUI Ion Iiescu. Consider ca in ochii injectati ai tulburatului exemplar nu merita sa privesc. Nici incendiarele manifeste ascunse sub tricou si impartite pe furis de colegii etnobotanistului nu m-au impresionat. Mi se pare cel putin obraznic sa folosesti lansarea unei carti (indiferent de cine scrisa) ca sa promovezi extremismul si revolta sociala.

Daca maine va avea loc o lansare a vreunei capodopere scrijeluita in piatra de ilustrul nostru presedinte-jucator, ma duc. Pentru ca nu pot lauda sau critica ce nu vad, stiu, cunosc, citesc. Nu-mi permit. Norocul meu ca nu se intrevede asemenea act de inalta cultura prea curand. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!

Pentru postacii portocalii sau prietenii care se vor isteriza ca am devenit comunist, am o intrebare pertinenta: daca toti suntem de acord ca „mineriada economica” din zilele noastre nu este cu nimic mai prejos decat „mineriadele populiste” imputate DOMNULUI Iliescu, de ce nu vedem mai departe de marea de nevertebrate care ne inconjoara catre teribil de putinele vertebrate adevarate, chiar daca nu impartim acelasi pat?

Si da, DOMNUL Ion Iliescu, dragii mei. Pentru ca aceasta calitate impune si nu se poate acorda niciodata cuiva care nu stie sa iasa in fata si la bine si la rau, indiferent de consecinte. Este o stare ce se asuma si nu se fofileaza prin vreun palat. Iar in cazul politicienilor, ar trebui sa fie conditie sine qua non.

Asa ca am stat la coada, am luat autograf si sunt foarte mandru sa spun ca am primit si un raspuns FATA IN FATA la intrebarea care m-a lovit:

Cum va simtiti in postura de singurul om politic real din Romania?

6 responses to “Daca Iliescu nu poate fi golan, golanii pot fi Iliescu? – update

  1. Pingback: Anca Boagiu a mai gasit un vinovat pentru criza din tara « Hai ca se poate!

  2. Pingback: Tweets that mention Daca Iliescu nu poate fi golan, golanii pot fi Iliescu? – update « EPISTOLEpentruZEUS -- Topsy.com

  3. Pingback: De unde fac rost de niste oua stricate? « Hai ca se poate!

  4. Eu sunt curios ce ti-a raspuns!

Lasă un răspuns

