Piata Universitatii – 20 de ani

Luni, pe 14 iunie, la ora 18:00, ne intalnim in fata Teatrului National. Anul acesta se implinesc 20 de ani de la fenomenul „Piata Universitatii”, cel mai puternic simbol al luptei civice din Romania. S-a creat si un grup pe facebook la care puteti sa aderati.

Eu vin! Noi venim! Veniti si voi!

Din nou ne paste dictatura. Golani, va asteptam!

Am creat acest grup pentru a ne aminti de momentele cand incercam sa ne opunem revenirii la dictatura. Cu o societate civila din ce in ce mai activa. Am creat acest grup pentru ca spatiul de dezbatere de acolo sa nu moara. Am creat acest grup pentru ca „golanii” s-au transformat in „diletanti”. Fiindca acum e necesar sa ne opunem unei alte dictaturi. Dupa aceea a lui ceausescu, aceea a lui iliescu, acum aceea a lui basescu. Asteptam aici studentii satui de minciunile lui boc, dar care au nevoie de burse intregi. De profesori si medic si actori care au nevoie de salarii intregi. De pensionarii intregi. De lumea lucida care doreste ca Romania sa prospere si sa fie o tara normala.

Ii asteptam: pe vechii golani, pe golanii cei noi, pe „tiganii imputiti”, pe”diletanti”, pe vechii taranisti si liberali, pe monarhisti si republicanii parlamentaristi, pe toti cei cred ca dictatura lui basescu care vine-vine-vine poate fi oprita.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!

17 responses to “Piata Universitatii – 20 de ani

  1. Pe atunci doar golani. Acum gaozari, diletanti, tiganci imputite, pasarici, ciuruiti, pensionari nesimtiti… si cate si mai cate. Ar trebui facuta o lista cu toate umilintele astea… Apoi fiecare sa ne punem in piept un flyer alb, cu epitetele scrise cu violet. „fost golan ciuruit”, „Fost golan diletant”, „Fosta golanca pasarica” etc, etc. Sunt destule. Sau doar „pensionar nesimtit”, sau doar „ciuruit”.

  2. Vin. Vreau flyer cu „pensionar nesimțit”. Mă simt. Nu pot decât ceea ce sunt.

  3. „Chiţac, Chiţac, să fie ras în cap” s-a bifat. Cât de cât…
    „Jos Iliescu” s-a bifat. Cât de cât…
    „Punctul 8 de la Timişoara” sţa bifat. Cât de cât.
    Hmmm…
    Am şi eu o propunere:”Let’s fuck the bastard! Now!”
    Now, adică nu peste 20 de ani!
    Încercăm?!

  4. P.S: My name is Toni. Dar worlpress nu mă lasă! Zice că-i ocupat!

  5. Pingback: Donez cinci bani pentru somnul doamnei ministru Udrea « Hai ca se poate!

  6. bravo nea florine.Bucurestenii pot schimba ceva.Cei din provincie stau sub papuc mai rau ca pe vremea lui ceausescu.Asa nu se mai poate. au furat toti banii publici si acum vor sa -i manance si pe cei de la F.M.I.acest partid ar trebui sa dispara de pe scena politica

    • octavian,

      Facem ce putem. Să vedem câți ne vor ajuta. Dar și cei din provincie pot face ceva. Dacă nu au prefecturi în localitate au primării. Și acestea reprezintă statul !

  7. Tot îndepărtând dictatorii nu prea a mai rămas nimic.

    • si-atunci solutia ar fi sa-i lasam in pace sa-si faca mendrele, sa inteleg?

    • Soluţia ar fi să schimbăm ceea ce „face dictatori”.

      Trăim într-o lume în care, pe hârtie, dictatura este interzisă… şi totuşi dictatorii apar. Trăim într-o lume în care dictatura este blamată public, şi totuşi dictatorii apar… Probabil că soluţia trebuie căutată în altă parte. Nimeni nu caută însă sursa, toţi îşi îndreaptă privirea spre efect şi nu spre cauză. Cât timp luptăm să îndepărtăm un dictator, un altul îşi trăieşte copilăria.

  8. Pingback: Ne-am saturat! Sa fim golani! « sifilicaBLENOrel

  9. Chiar mi-ar fi placut sa fi facut parte dintre „golani”. Sunt insa prea departe…

  10. Pingback: Spune-i parlamentarului tau cum sa voteze « Hai ca se poate!

  11. te adaug si eu in blogroll
    am scris si eu un post pe tema asta
    http://nanumihai.wordpress.com/2010/04/23/golanii-dupa-20-ani/

Lasă un răspuns

