Le dam ULTIMA SPAGA!!!

Dedicat ilustrilor nostri guvernanti, „omagiul” din aceasta seara vine de la Elfy pe care o stiti de pe sifilicaBLENOrel:

ULTIMA SPAGA

Stii tu ca-n zori la magazine,
Far’-un banut, de l-am pierdut,
Cersesc degeaba la o paine
Ca nu se da cu imprumut?
Muncit o viata e banul meu,
Iar tu, hulpav, mi-l ceri degraba…
Imi smulg din buzunar si-un leu,
Sa stiu ca ti-e… ultima spaga!
PENSIONARII

Ce daca scoala a inceput
Si-o ora merg pe jos?
Nici tie vad ca n-a parut
Sa-ti fie de folos.
Mai bine-o las si m-angajez
Unde-oi putea, in graba,
Din primii bani sa cotizez
La voi… ultima spaga!
ELEVII

Poate de mic si maica ta
Plecat-a-n sat la coasa
Si-acuma n-ai cum arata
Cei sapte ani de-acasa.
Tu nu te-apleci nici sa-l ridici
De-l vezi zacand pe strada
Banutul luat de la mamici.
Ia, deci… ultima spaga!
MAMICILE

Medic, pompier si magistrat
Ce injosit-ai iar
Iti amintesc, daca-ai uitat:
Si tu esti bugetar!
Pe o camasa tu pretul dai
Cat leafa mea intreaga
Si tot din ea, cand vrei sa tai,
Sa-ti iei… ultima spaga!
BUGETARII

Cand eu taram din biblioteci
Carti vechi pe coridoare,
Tu petreceai prin discoteci
Si huzureai pe mare.
Azi vrei pe dascal sa il alegi
Ca dintre cai pe gloaba…
Venit-a ziua sa iti culegi
Din scoli… ultima spaga!
PROFESORII

Cu un tratat tu imi semnezi
Soarta printre straini,
Dar vrei, cand mor, sa negociezi
De vaduva mi-alini.
Ingandurat, plin de nevoi,
Capu’-n transeu cand baga,
Soldatul dus azi la razboi
Iti da… ultima spaga!
MILITARII

De te-or vana cu un ciomag
Romani ce te iubesc,
Crezi oare ca imi va fi drag
De ei sa te pazesc?
Cand vrei sa scapi de huiduieli
Chemi politistii-n graba,
Dar pana si cei mai fideli
Iti dau… ultima spaga!
POLITISTII
3 responses to “Le dam ULTIMA SPAGA!!!

  1. Pingback: Solidaritatea altora versus solidaritatea nostra « Hai ca se poate!

  2. Școala românească se dărâmă cărămidă cu cărămidă. Zi după zi! Și la acest proces contribuie, din păcate, și cei dinăuntrul școlii, nu doar cei din afară. Dacă se vorbea despre mediocritate în învăţământ, acum s-a exprimat hidos. Prin lipsă de principii! Ilustrând o mediocritate morală într-un sistem în colaps! Sugerând o perspectivă sumbră…

  3. Hei, unde sunteti?

Lasă un răspuns

