Mai suveranilor, atata facere de bine nu va sta in gat?

Cica statul roman se afla in grea suferinta in aceste zile, iar noi, ca cetateni ai acestui mirific binefacator, noi ar trebui sa fim solidari cu problemele lui si sa mai onoram si noi masa cu o atentie, o maslina sau ceva.

Vierme nerecunoscator ce sunt, imi pun cenusa in cap la primul semn, dar las grija asta in seama etnobotanistilor votanti de blonde cu bust generos si firme de parcari.

Da’ ce ma freaca pe mine grija ca n-are Zeus firfirei sa-i mareasca stipendia lui Aleodor Manolea? Ce, pe el l-a deranjat cosmarul din somn cand eu mi-am dat salariul pe pampersi?

Si de ce ar trebui sa ma munceasca pe mine teama ca n-are Troya bani sa promoveze tarisoara prin casele englezilor? Ce, pe ea a scarpinat-o  iritatia cand eu imi plateam impozitu’ in prima saptamana a anului chiar daca ramaneam fara bani de benzina?

Sa mearga acum sa ceara banii inapoi de la posesorii de galeti portocalii care le-au vandut votul si le-au lins mana. Sau au uitat sa se scrie pe lista si s-au trezit si ei cu pensii, salarii si indemnizatii taiate? Las’ ca le mai da Poc vreun bonus in 2012 la parlamentare. Pana atunci, astept cu interes sa-i vad pe toti la o sedinta de gudurat si dat din coada pe langa Cotroceni. Tatucul vostru are nevoie de ajutor sa-l aparati de pensionari!

Lasă un răspuns

