Toate pozele de la NO basescu DAY

Cel putin sunt toate pe care le-am gasit eu pe net. Multumesc tuturor celor prezenti la eveniment care au facut si postat aceste poze si imi cer scuze ca nu ii mentionez deoarece nu stiu sursa fiecarei poze in parte (unele le-am gasit in mai multe locuri).

11 responses to “Toate pozele de la NO basescu DAY

  1. Pfuai!
    Asa de multi ati fost?
    Si ce muiane respectabile!
    Cocalarul ala gelat cu tigara-n mufa e mortal.
    Si a venit si A3 sa traga niste efecte speciale ca sa va inmulteasca. Super!
    Domne, ce sa zic, sa pastrati bine pozele astea ca s-aveti cu ce va sterge la cur cind o sa va aliati iar cu pdl si cu zeus.

    • „Cocalarul ala gelat cu tigara-n mufa e mortal”
      COCALARUL ALA DE CARE POMENESTI E DE LA ORGANE, TOVARASE, NU E DE AL NOSTRU.
      ma bucur ca va recunoasteti intre voi, mon cher.

  2. Hahaha! Ce tantalau Ares asta de mai sus. Am ras de n-am mai putut. Cum si-a recunoscut el, din toate pozele, exact fratiorul manelist… 😆

  3. Pingback: Daca nu aduci laude guvernului inseamna ca dezinformezi « Hai ca se poate!

  4. Pingback: Elena Udrea intre promovare turistica si puscarie « Hai ca se poate!

  5. multumesc pentru imaginile grupate, desi stiti ca nu sunt si nu voi fi un sustinator violet.

    • nici o problema, nu le-am grupat pentru tine.
      pentru noi si, cel mult, pentru organe.
      ca sa nu ne caute prea mult.

      nici nu incercam sa te transformam intr-un sustinator violet. asta te nasti, devii, esti sau nu esti. depinde de nuanta. depinde de cum cresti. depinde de ce vrei sa devii. tu sau copiii tai.

  6. am fost şi eu prin Braşov cînd cu flacăra.
    clar cu violet
    am avut parte şi de priviri calme solidare dar şi de ochi bulbucaţi până n portocaliul cel mai putred împuţit de duhoarea marinelului şi de miasma nimfei udricizate

  7. Am observat ca folosim acelasi tip de ceas!
    Am votat impotriva lui Basescu in 2004 si 2009, fiind cite 2 tururi practic de 4 ori, am sustinut prin vot suspendarea lui la acel referendum, deci cinci voturi impotriva lui!
    Am ajuns sa ma exprim impotriva lui si a sistemului prin www cu furia neputintei dupa ce a obtinut acest al doilea mandat.
    Am urmarit violetul, motivatie, manifestul, sustinatori, organizare, actiuni, legalitate, onestitate, banere, fluturasi, end-point, moralitate, inclusiv aceste foto cu folosirea copiilor violet, daca as comenta tot ce gindesc as risca iarasi „spam” ca pe alte bloguri violet.
    Corect ar fi sa ne intrebam, soarta copiilor nostri depinde intr-adevar de violet, de un ping si un link?
    A-ti comentat la Ratacim 40 ani, o sa comentam si violetul fara patimi, dupa 5 ani!

    • da, vreau sa am sansa de a comenta peste 5 ani orice a rezultat din actiunile violet.
      pentru ca nu mi se pare normal sa mi se puna pumnul in gura de emanatiile votului portocaliu, cum patesc acum.

      spre deosebire de tine, EU L-AM VOTAT IN 2004 PE BASESCU!

      eu sunt unul dintre cei care au crezut si sunt unul dintre cei pe care votul meu portocaliu, in modul cel mai direct posibil, l-a costat casa. si cand spun asta, nici nu exagerez, nici nu insurubez metafore in post-uri pe internet.

  8. in afara de ceas inca ceva comun: tot direct legat de cel care a mai vrut o data, veniturile familiei mele sunt actualmente sub jumatate din cele anterioare si daca sunt cinstit cu mine trebuie sa ma inteleg ca probabil aceasta frustare m-a adus prin www. Despre despagubirile asteptate din 2000 pt casa demolata a parintilor, las’ ca are salariu bun Ionut Popescu.
    Daca doriti sa fiti activ sub o culoare in a schimba opiniile sau captarea atentiei neutrilor locul este Republica Moldova, Paris, Spania Italia etc, ei au fost decisivi pt visul mai vreau o data.

Lasă un răspuns

