NO basescu DAY, de azi inainte EVERYDAY!

Ieri am facut doar primul pas. Ieri a fost doar prima intalnire. Ieri am aprins doar prima scanteie.

Miscarea violet de-abia de acum inainte va inflori mai abitir. Pentru ca asa cum nu se face primavara cu o singura floare, asa nu se face curatenie in Romania cu o singura zi fara Zeus. Ci cu multe, cu mult mai multe, cu toate. Caci fiecare zi pe care o smulgem din ghearele lacome ale lui este o zi castigata pentru noi. Pentru copiii si nepotii nostri.

Da, pentru ei. Pentru cei care vor plati dupa ce noi nu vom mai respira toate imprumuturile la FMI cu care Basescu si Boc incearca sa isi acopere incompetenta. Pentru cei care nu vor creste in tara lui FAC, ci in tara lui DREG. Pentru cei care vor curata toaletele nepotilor lui Videanu, Berceanu si Udrea. Pentru cei care isi vor pierde slujbele in favoarea iubitilor domnisoarei Slow-White din Parlamentul European.

Pentru ei. Pentru ca si ei si noi meritam sansa de a avea salarii si pensii nesimtite dupa o viata de munca.


5 responses to “NO basescu DAY, de azi inainte EVERYDAY!

  1. Pe 2 Aprilie, NOI am facut primul pas, am demonstrat Romaniei ca intr-o democratie esti liber sa-ti exprimi disatisfactia, sa te impotrivesti pasnic impotriva unui sistem si a unor valori cu care TU nu te identifici. Pentru democratia din Romania, ziua de ieri a fost una istorica, pentru politicienii ipocriti, 2 aprilie a fost o palma trasa de cetatenii care ii platesc, dar sunt dezamagiti de atitudinea lor, pentru noi toti, a fost o zi fara Basescu, o zi in care Romania a preferat sa mai faca un pas in directia schimbarii.

  2. Imi pare rau ca nu ne-am cunoscut.
    Am vorbit cu Lilick si cu Alexandru.
    Te-am adugat in blogroll.
    O zi buna!

    • merci. nu-mi fac un scop din a intra in cat mai multe blogroll-uri, dar ajuta.

      poate vom avea ocazia sa ne cunoastem la urmatoarea „vinere violet”, ca sa o citez pe dna. zoe petre.

  3. Te-am adaugat in blogroll in primul rand pentru mine. 🙂
    Imi este mult mai usor sa te citesc asa.
    Sper sa avem ocazia sa ne cunoastem data viitoare.
    O zi buna!

Lasă un răspuns

