Si eu am spus astazi NU populismului si demagogiei

Si eu am spus astazi NU populismului si demagogiei.

Chiar daca am fost pozati, filmati si paziti de politisti in si fara uniforma.

Chiar daca au incercat sa ne intimideze, chiar daca ne-au legitimat.

Chiar daca nu am fost prezenti cu miile si milioanele.

Nu imi este frica sau rusine sa afle cine sunt.

Sunt unul dintre multi.

Sunt cetateanul nr. 5.000.001 din clasa ciuruitilor!


4 responses to “Si eu am spus astazi NU populismului si demagogiei

  1. la Cluj a fost mult mai rau… nu asa se fac astea. in plus, daca vom dori vreodata sa-i invingem, va trebui sa invatam sa luptam cu armele lor. ca altfel vom ramine mereu citiva fraieri care stau pe o bordura.

  2. Pingback: o zi in care am spus NU ! « Alexandru Marin-Jurnal de bord

  3. mi-am permis sa preiau niste poze. 😀

    no basescu day, every day !!!

  4. Pingback: A fost No Basescu Day | alexrosca.ro | Mai mult decât blog.

Lasă un răspuns

