M-am culcat cu sobolani portocalii si m-am trezit cu Teo Trandafir

SUNT CEL MAI PROST DINTRE PAMANTENI!

Mai acum cateva saptamani, ma intreba nevasta: Daca tot stai toata noaptea pe net, ai mai vazut si tu ceva despre Teo, blogarule? S-a lasat de tot de tv?
EU: Am auzit ca si-a facut firma, da’ cica s-ar intoarce pe sticla, nu stiu pe unde.
NEVASTA: Naspa ca s-a lasat de emisiuni. Mai radeam si eu seara. Eh, poate maine-poimaine o vedem si pe-asta prin Parlament.
EU: De ce nu? E desteapta, e bogata. Mai bine ea decat vreun manelist. Una ca ea nu m-ar deranja sa le-o traga in bot sobolanilor portocalii. Macar ar face-o cu umor.

Nu-i asa ca-s prost?

Prost sa cred ca mai exista si altceva decat ciolan, cascaval si caltabosi. Prost sa mai admir imaginea pe care oamenii o afiseaza si personajul pe care il joaca in fata noastra. Ce mai, imaginea se vinde! NUMAI imaginea face toti banii. Si ii doresc sincer doamnei Teo Trandafir sa fi obtinut in bani cel putin de zece ori mai mult decat va pierde in imagine. Pentru ca imaginea vinde, dar imaginea si costa.

Daca este doar o clasica incercare de a schimba ceva din interior si daca ii si iese, toata cinstea si mandria pentru Teo-n Romania. Eu voi fi primul care o va felicita si imi voi da singur o palma pentru gandurile mele murdare. Inutil sa mai adaug ca scuzele le voi cere in genunchi, la ora de maxima audienta, cu cenusa in cap si, musai, la OTV.

One response to “M-am culcat cu sobolani portocalii si m-am trezit cu Teo Trandafir

  1. Tatomirescu Nelly

    Iaca c-a fost degeaba şi Madam Teo printre cei ce ocupă doar fotoliile de la guvernare ! Cred că odată ajunşi acolo se îmbolnăvesc de sedentarism şi letargie mentală ,din păcate ! Pe unii chiar îi virusează hoţia . 🙂

    Deci , Marcu , nu eşti prost , doar credul !

Lasă un răspuns

