Eu nu vreau sa mai fie platiti profesorii. Taiati-le salariile!

Intr-o tara in care durerile a peste cinci milioane de ciuruiti s-au lovit de admiratiile altor cinci milioane de anti-comunisti, eu vad mai mult decat necesara invitarea la vot si a minorilor care ne ocupa circumstantial locuintele.

Au si ei dreptul la opinie, au dreptul sa decida daca vor alocatie, au dreptul sa faca greva foamei si au dreptul sa-si concedieze profesorii.

In aceste conditii, deoarece toti suntem loviti de criza economica, va rog sa va alaturati petitiei mele pentru taierea cu 95% a salariilor acestor reprezentanti ai sistemului bugetofag.

Pentru ca nu doresc sa ma acuze de nedreptate categoria vizata, le ofer o compensatie: in calitatea lor de formatori de opinie, le recunosc dreptul deplin de a-si prezenta pretentiile nesimtite in fata celor 40 de elevi pe care ii deranjeaza ora de ora.

Cugetarile autorului:

Poate macar ei imi vor ridica, la batranete, umilinta de pe umeri si ma voi simti in tara asta OM.

2 responses to “Eu nu vreau sa mai fie platiti profesorii. Taiati-le salariile!

  1. Eu am visat asta noapte ca sunt OM. E suficient, sunt multumit, pot rima in continuare pt visele lor.

  2. Mai bine sa si le scrie pe bloage, si sa le citeasca elevii de-acolo, cu goagal.

Lasă un răspuns

