Nou infiintata UNPR mi-a citit povesti pentru o eutanasiere de succes

Asa imi trebuie daca nu adorm ca orice om normal, calare pe nevasta. Asta din cauza ca de trei luni dorm pe canapea pentru ca l-am votat pe Zeus in 2005 sa ajunga la putere si degeaba nu l-am mai votat in 2009 ca tot n-a cazut…

Prin urmare, nu adorm cu dansa-ntr-insa, ci barfind cu amicul meu colectionar maniac si butonand telecomanda. Asa ca aseara, m-a leganat Cristian Diaconescu la Antena3.

Nu stiu daca de vina era oboseala sau competentele de orator are sus-numitului, dar printre randurile nescrise ale fostului rosiatic lucrat informatic, am inceput sa vad… Nu, nu luminita de la capatul tunelului. Am inceput sa vad adevarata umbra facuta pamantului de noua uniune politica. Desi mi-am uitat carnetul de deontolog si analist politic in ceilalti pantaloni, v-as delecta cu niscaiva firimituri din emisiunea cu pricina.

Cristian Diaconescu despre parerea votantilor din colegiul sau in legatura cu fuga din partid: nu stie, va vedea, dar nu o considera o problema pentru ca, vorbind practic, „…nici un politician nu are alegatori proprii”. Ei nu, pe bune? L-a intrebat cineva pe Iliescu?

Cristian Diaconescu  despre demagogia liderilor politici din opozitie, evident: crede ca ii defineste „ipocrizia dublului standard”. Da’ voi prin oglinda v-ati mai uitat in ultimele zile, mai baieti?

Cristian Diaconescu despre oamenii politici in pozitii decizionale: amestecul sistemului politic in efectuarea actului juridic este tacit acceptat si „…ar fi ipocriti sa aiba stupefactii”. Sa intelegem ca tocmai intelegerea acestui bine-perfectat sistem a dus la decizia domnului Diaconescu de a nu inota in contra curentului si a parasi PSDul?

Cristian Diaconescu re-afirma dezgustul votantilor fata de toata clasa politica: in lipsa unei alternative de stanga cu vederi mai largi decat ale PSDului, UNPR isi propune „sa recladeasca optimismul” si increderea romanilor in EI, reprezentantii lor. Halal optimism si incredere vor sa ne vanda unii care tocmai au tradat votul dat de noi, cei pe care ne „acuza” de pesimism!

Cristian Diaconescu da verdictul: din punctul de vedere al numirilor in functii pe criterii politice „toate partidele politice din Romania sunt absolut imorale”. Bucurati-va insa, romani! Cel mai moral si mai nepatat va fi partidul in care sef este un ministru numit pe criterii clientelare politic.

Cinstitul si nedreptatitul domn Diaconescu, bagat la inaintare de colegii de grup, mi-a tras o adevarata cuvantare de om politic dunarean. De n-as fi fost asa de obosit, fugeam sa imi cer drepturile in Piata Victoriei. Prin vocea sa, nou infiintata UNPR mi-a citit povesti pentru o eutanasiere de succes. Vise placute si… dormiti linistiti, romani! UNPR vegheaza pentru dumneavoastra!

Lasă un răspuns

