La stana, cainii mana oile!

V-am spus ca sunt stelist? Ei bine, cica sunt. din frageda pruncie.

Am un prieten divortat care sta cu noi de cand l-a exilat nevasta-sa din apartamentele regale. Suntem amici la catarama, stim unul despre celalalt si ce am supt la mama, discutam orice, dar n-a reusit nicicand sa inteleaga ce-mi place mie la fotbalul asta.

El nu pricepe cum pot sa ma agit langa „11 lesinati care alearga sa bage mingea intr-o gaura”, eu nu pricep cum el poate sa dea si ultimul chior din buzunar pe o carte din nu-stiu-ce serie (tipu’ e colectionar maniac). Si n-a inteles prea bine nici nevasta-sa cand a dat divort si nici fetele lui cand l-au lasat fara nici o foaie de carte. Acum tot ce face in viata e sa munceasca pentru o noua biblioteca.

Dialog intre doi frustrati dupa meciul de aseara:

El, ridicand nasu’ dintr-o carte:   Ce injuri, ma? V-au tras-o?

Eu, cu naduf:   Fi-mi-ar Steaua de ras sa-mi fie! Nimic n-au jucat, ba. Asa le trebe’. I-au ars cainii cu doua boabe.

El, intelept:   De… la stana cainii mana oile.

Eu:   Mai lasa-ma in durerea mea, nu vezi ca-s ofticat? Si ciobanu’ ala, bagami-as… Ala ce face?

El:   Pai, ciobanu’ de obicei taie frunza la caini!

Lasă un răspuns

