De ce vreau eu modificarea constitutiei? sau „Ce bafta pe conducatori ca oamenii nu gandesc!”

De ce vreau eu modificarea constitutiei? Cred ca totusi ar trebui sa spun de ce vreau modificarea constitutiei cum imi convine mie.

1. pentru ca prea des apeleaza cu identitate ascunsa la domnul bunul-simt – vedem cu totii ca in ultimii ani domnul  bun-simt nu doar lipseste cu desavarsire, dar a fost inlocuit dramatic cu imputitul simt care ne imbata in campanii electorale si emisiuni televizate

2. pentru ca ne-a demonstrat ca editia revizuita a DEXului este facuta de ageamii – cei care au gasit definitia corecta a consultarilor ne-au lamurit insa, fara drept de apel, confuzia: eu va consult; voi vorbiti degeaba; imi convine, bine; nu-mi convine…, doar nu credeati ca are vreo importanta…

3. pentru ca doar doua mandate mi se pare un verdict prea crud si nedrept – norocul prostului ca schimbarea constitutiei da posibilitatea remedierii problemei, doar meritam si noi dreptul de a alege aceeasi soarta la nesfarsit

Cu permisiunea dumneavoastra, dragi cititori, nu numai Troya citeaza celebrii lideri nazisti:

Ce bafta pe conducatori ca oamenii nu gandesc!

Adolf Hitler

2 responses to “De ce vreau eu modificarea constitutiei? sau „Ce bafta pe conducatori ca oamenii nu gandesc!”

  1. sa fie modificata pt a corespunde dorintei: muschii mei, jaf, nu raspund nu-mi pasa. Cu actuala exista comentarii.

  2. si ce zice zeus despre asta?

Lasă un răspuns

