Videanu ne indeamna sa ne facem pensii private

Hai ca am trait s-o vad si pe asta!

Bogatul nostru monstrulet, pardon, ministrulet al economiei ne indeamna sa ne asumam riscul investirii in pensii private fiindca ei s-au saturat sa plateasca degeaba 6 milioane de pensionari. Nu mai pot, domnule, nu mai pot cu atatea pensii, cum ar zice Mircio.

Adicatelea, bre, stati drepti sa va explic, ca voi iar nu intelegeti si-l acuzati pe porumbel ca-i cioara, rau-intentionatilor! Treaba cica vine asa, luam exemplu IO:

  • io am trecut oleaca de 40 de ani
  • m-am distrat de pe la 18 ani (cum le zice ei, dragalasii!) in grupe diferite de munca
  • am lasat armata, am bagat niscaiva facultate si niste cursuri p-acolo, de prasila
  • basca, am mai frecat si ceva specializari
  • de doi ani sunt somer, pardon, disponibilizat, ba pardon, nici asta (ca ultimu’ sef nu ne-a platit contributiile, a lichidat firma si a plecat in Statele Urate ale Americilor, asa ca am mai pierdut vreo trei anisori in carnetelu’ ala de munca pe care nici nu-l mai am, ca a ramas la ei; uite hotu’, cata-l de bani!)
  • din greseala, sunt sigur, tot am vreo 20 de ani de munca, calculati de ei la ultima strigare acu’ vreo patru ani
  • tot din greseala, a mea de data asta, i-am cotizat toti anii astia lu’ onor statul roman o poala de arginti

In anno domini 2010 si anume ieri, vine intelectualul Marmu-videanu si-mi zice: „Amice, esti idiot!”. Pai, pot sa am eu pretentia sa le cer sa imi dea pensie degeaba? Da’ ce, statu’ e prost?

Adicatelea, bre, sa repetam formula:

  1. io dat lu’ stat 20 de ani in medie cate 10 milioane pe luna (ca sugeam sangele poporului si aveam salariu de lux la privat)
  2. io o sa mai dau lu’ stat inca vreo 25 de ani de-acum inainte ca mi-e drag si n-are si el bani, saracu’, iar io pot sa ies la pensie abia la 65 de ani
  3. stat da lu’ mine in 2035 mu.., multa fericire

Draga stat, iti amintesc cu respect ca asta imi dai si acum.

4 responses to “Videanu ne indeamna sa ne facem pensii private

  1. Ideea în sine nu e rea doar că pensia privată trebuie văzută ca o completare a pensiei de stat, care să reducă diferența de venit, care este totuși mare, între salariu și pensie. Obișnuit cu un anumit nivel de trai care îl dă salariul, cu mult mai mult timp la dispoziție pentru cheltuit banii și cu nevoia din ce în ce mai mare de medicamente, un venit mai mic (asa de mic cum e pensia din România față de salariu) e o lovitură sub centură, cu șpițu, cu încălțăminte întărită metalic.
    Videanu și-a asigurat viitorul și nu înțelege de ce nu o facem și noi! Ce ne oprește?

    • nu ce ne opreste, mai curand cine?
      pai ne opreste tocmai faptul ca, la cel mai mic posibil salariu am avea, trebuie sa platim o poala maaaare be bani statului roman fara nici un beneficiu real.
      daca am plati aceeasi suma de bani din contributii exclusiv catre o pensie privata, s-ar aduna un profit adevarat cumulat cu o asigurare privata bunicica.
      si unde mai pui ca din economia de bani de platit la stat, ti-ai face o asigurare medicala privata de rupi gura targului.

  2. Da şi tu eşti nevorbit…

Lasă un răspuns

