…m-am saturat de atatea voci libere de contract pe ecrane

Epistola desfacuta la aburi in data de 27 februarie 2010

Apreciatul meu prieten,

Inainte de orice altceva, as vrea sa te asigur ca fac tot posibilul ca nefericita intamplare sa ramana doar atat: o intamplare. Sigur stii cat de mult pretuiesc prietenia noastra.

Despre Radim, ce pot spune? Nu stiu, nu inteleg cine este atat de inconstient sa ii dea informatii tocmai lui. Unele cred ca le mai ghiceste sau inventeaza, dar cel mai rau este ca presa inca il baga in seama. Am in desfasurare o operatiune care sa-l discrediteze definitiv.

Despre Zeus, nimic nou. Totul evolueaza cum era de asteptat. Nici noi, nici voi n-am anticipat insa ca se va agata atat de tare de speranta unei vindecari miraculoase. Se pare ca Seliodor Danolea al vostru si-a facut „prea bine” treaba. Nebunul a ajuns sa-si creada propria inventie.

Despre noul trust nu-ti pot da inca rezultate concrete. Dar am obtinut materialul asteptat si ma astept sa se lase destul de usor convins. Si eu m-am saturat de atatea voci libere de contract pe ecrane.

Admirativ si cu profunda loialitate,

Troya

Desi zambea cand am intrat, puteam citi in ochii ei ingrijorarea. Dar asta nu era nimic fata de furia ce a cuprins-o a doua zi de dimineata cand amicul cu ochi albastri i-a trimis o noua epistola.

Lasă un răspuns

