…dozele prea mari pot fi periculoase

Epistola desfacuta la aburi in noaptea de 26 februarie 2010

Scumpa mea Troya,

Inutil sa-ti amintesc cat ne-ai lipsit in weekend. Iti jur ca toti am inlemnit cand v-am vazut stirile.

Nu te intreb de unde, cum sau prin cine a rasuflat catre presa, dar as fi totusi curios cum vei reactiona de acum incolo.

Ti-am spus ca dozele prea mari pot fi periculoase. I-am dat si noi lui Kenedy din plin, dar pe atunci macar nu se stiau efectele pe termen lung. Devine imprevizibil si nici exuberanta exagerata nu e bine vazuta de public. Mai tine-l cateva saptamani departe de televizor, campania s-a terminat. Sper sa nu inceapa iar sa umble prin Carrefour si baruri.

Ce noutati ai despre Vonta? Ai gasit ceva folositor? E avocat, deci imposibil sa nu gasim ceva ingropat sau putred prin dosare. Tot nu inteleg cum s-a inselat atat de tare Kitrea.

Sa va dea lectii un expirat cu o viziune o fi inacceptabil, dar sa va piarda pe drum pana si un tocilar e sinucidere curata.

Astept sa vad ceva rezultate si la proiect. Ati lasat prea multe posturi din mana, nu poti fi eficient cata vreme ceilalti inca mai respira. Succes!

God bless.

Partenerul strategic

Tarziu in noapte, amicul meu plin de… virtuti mi-a incredintat o alta epistola marcata urgent pentru distinsa doamna.

Lasă un răspuns

